PREMIÄR

NY HEMSIDA

Alltid bra priser

Alltid bra priser

Alltid bra priser

HANDLA FRÅN KATALOGKONTAKTA OSS
Logo

Inköpslista

Du har inte sparat några favoriter.

Varukorg

Du har inte lagt något i varukorgen ännu.

Vanliga frågor

- Jag kan inte hitta det artikelnummer eller produkt som jag söker!


Hittar du inte det du söker på vår hemsida så kontakta oss gärna. Vi har tillgång till många leverantörer men allt finns inte upplagt här på hemsidan. Du kan även söka längre ner på startsidan med hjälp av artikelnummer ur produktkataloger från Kama Fritid och Reimo GmbH. Du kan läsa deras kataloger online genom att klicka på resptektive leverantörs katalog på vår startsida.



- Jag har inte fått någon bekräftelse på min beställning!


Vårt system skickar automatiskt ut en orderbekräftelse till den e-postadress som du angivit. Även leveransbekräftelse skickas automatiskt när beställningen är paketerad. Har du inte fått någon bekräftelse måste du kontrollera din skräpkorg. Det är en mapp i din mail där diverse "skräpmail" automatiskt hamnar om ditt system uppfattar det som reklam eller osäkert mail.



- Kan jag se status på min beställning?


Logga in med de uppgifter som du fått i mail från oss vid din första beställning. När du är inloggad kan du se status på aktuell beställning, orderhistorik samt ändra dina kontaktuppgifter.



- När levereras min beställning?


Vi skickar inom 24 timmar (vardagar) om allt du beställt finns på lager. Varje produkt har en angiven tid som den normalt skickas inom. Om en produkt är restnoterad och leveranstiden blir längre än normalt så meddelar vi detta så snart vi får beskedet från leverantören.



- Får jag paketet hemskickat?


Beroende på paketens storlek och antal skickas din beställning antingen till ditt närmsta Schenker-ombud eller ända hem till dig. Du aviseras via sms eller mail så snart paketet finns att hämta ut hos ditt lokala ombud. Vid hemleverans aviseras du via mail eller telefon innan leveransen sker.



- Hur returnerar jag en vara som jag fått?


Kontakta oss via e-post eller kontaktformuläret. Uppge ordernummer samt vilken produkt som du vill returnera så mailar vi information om hur du ska gå tillväga vid retur. Observera att vi inte behandlar en retur som saknar returordernummer.



- Jag har en fråga gällande betalning!


För alla frågor kring betalning - kontakta Klarna på tel. 08 - 120 120 10 eller läs deras villkor.